poniedziałek, 22 grudnia 2014

HAIR STYLING #1

HEJKA KOCHANI ! 
Po chwili nieobecności związanej z całym przedświątecznym szałem wracam aby pokazać wam jak wygląda stylizacja moich włosów. Przedstawię produkty oraz sprzęty jakich aktualnie używam , a może coś Was akurat zainteresuje. Jeżeli chodzi o pielęgnację włosów to taki post się już pojawił , więc odsyłam TUTAJ(klik) . Życzę miłego czytania i oglądania ! :)))



Zacznijmy może od sprzętów do stylizacji włosów i pierwszym z nich jest suszarka.

  • SUSZARKA , PHILLIPS , SALONDRY CONTROL, HP4981/00

Jak dla mnie ta suszarka jest wystarczająco dobra. Posiada dwa stopnie prędkości, powietrze gorące/ciepłe/chłodne, dodatkowy przycisk do jeszcze chłodniejszego powietrza oraz kolejny do większej mocy nawiewu. Oczywiście przy suszeniu czeszę włosy moim Tangle Teezerem. 

  • PROSTOWNICA, BABYLISS ,ST87E iPRO 230 IONIC



Prostownica bardzo szybko się nagrzewa i za jednym pociągnięciem idealnie prostuje moje włosy. Dzięki jonizacji włosy są lśniące i gładkie. Możliwość regulacji temperatury w 5 poziomach : 130, 155, 180, 205, 230 C. Dla każdego rodzaju włosów coś się znajdzie. Może jej kształt nie sprzyja kręceniu włosów, ponieważ nie jest zaokrąglona , ale i z tym daje radę i to właśnie nią kręcę włosy.

Czas na resztę!

  • SCHWARZKOPF, GOT2BE , STRAIGHT ON , SPRAY DO PROSTOWANIA WŁOSÓW



Dla mnie najlepszy spray jaki kiedykolwiek miałam, a miałam ich już baaardzo dużo. Jedyny spray jaki jest w stanie wygładzić i wyprostować moje bardzo puszące się , lekko falowane włosy. Efekt u mnie utrzymuje się do następnego mycia, czyli ok 2-3 dni, co jest wielkim ratunkiem dla moich włosów , ponieważ nie muszę ich prostować codziennie. I jeszcze ten genialny zapach ! 
Może być mały problem z obciążaniem włosów, ale po prostu trzeba dostosować ilość do potrzeby włosów.
  • SCHWARZKOPF, TAFT, INSTATNT VOLUME POWDER,PUDER DODAJĄCY OBJĘTOŚCI


Mam cienkie włosy które często są oklapnięte i ciężko uzyskać przy nich efekt objętości i odbicia u nasady. Puder sprawdza się faktycznie fajnie i spełnia swoje zadanie, włosy są uniesione dość długi czas. Mimo, że opakowanie nie należy do największych produkt jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość aby uzyskać świetny efekt. Wielki przyjaciel moich włosów.
  • LAKIER DO WŁOSÓW, SCHWARZKOPF, TAFT LOOKS,MAXX POWER ULTIMATE SPRAY


Czy on jest taki max power to ja bym się głęboko zastanowiła. Nie używam raczej lakieru i jeden wystarcza mi na długi, długi czas. Nie widzę różnicy między nim a innym lakierem o mniejszej mocy utrwalenia z firmy Schwarzkopf. Jest ok, ale szału nie robi.



I właśnie sobie uświadomiłam, że wszystkie produkty są firmy Schwarzkopf, ale nie ma się co dziwić. Według mnie jest to jedna z najepszych drogeryjnych i niedrogich firm jeżeli chodzi o stylizację włosów. Większość produktów jakie do tej pory miałam sprawdziło się u mnie. A Wy jakie macie zdanie na jej temat? Macie jakieś perełki czy ulubieńców w swoich zbiorach? Chwalcie się, bo ja chętnie jeszcze coś przetestuję! A może inna firma skradła Wasze serce? Dajcie koniecznie znać.
A właśnie! Jak tam przygotowania do świąt ? Coraz bliżej czy ciągle stoją w miejscu? U mnie już choinka ubrana, więc teraz to już klimat na maxa ! 



Zapraszam do komentowania i obserwowania , żeby nie ominąć żadnego postu.

Pozdrawiam, Domi :)))) 





9 komentarzy:

  1. widzę dużo produktów typowo do stylizacji,a jak z termo-ochroną ?:)
    Fakt Schwarzkopf to dobra firma jeżeli chodzi o to co proponują nam nasze polskie drogerie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten spray do prostowania ma w sobie termoochronę :)

      Usuń
  2. Zainteresowałaś mnie tym sprayem do prostowania włosów. Muszę na niego zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiscie nie prostuje wlosow, bo mam je z natury dość proste i staram się ich nie katować wysoką temperaturą :D
    http://angelaendzel.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie wszytskie produkty do stylizacji poszły w kąt ;) za bardzo niszczyły i obciążały włosy :) teraz tylko naturalna ochrona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja włosów. Ja przez ostatnie pół roku nie używałam prostownicy prawie w ogóle, ale teraz znów zaczęłam, ponieważ dostałam nową pod choinkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś nominowana do LBA- szczegóły tutaj--->http://siedem-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaskoczyłaś mnie produktem Got2Be, myślałam , że nie znajdę już niczego dobrego w drogerii do prostowania włosów :)
    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie suszę, nie prostuję, nie kręcę :D wieeem dziwna jestem (sprzęt posiadam, wiec ogranicza mnie tylko niechęć :D)

    OdpowiedzUsuń