wtorek, 16 grudnia 2014

TAG: MAKIJAŻ CODZIENNY

HEJKA,HEJ!


Dzisiaj szybki TAG:MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ !
Kategorie zaczerpnęłam od Patki z bloga popierwsze-patrycja.blogspot.com :)
Na wstępie zaznaczam, że jeżeli wiem, że dzień spędzę w domu i nie będę miała żadnych gości to się nie maluję w ogóle, bo nie czuję takiej potrzeby. Ale jak już się trafi jakiś odwiedzający to mój makijaż 'po domu' wygląda właśnie tak.
Nie przedłużając, zaczynam !

1. KREM DO TWARZY 


ALANTAN DERMOLINE, LEKKI KREM
Najlepszy krem nawilżający jaki kiedykolwiek udało mi się testować. Szybko się wchłania, świetnie nawilża, nie pozostawia tłustej warstwy , jest idealny pod makijaż. Kosztuje zaledwie 7 zł w aptece.


2. BAZA POD MAKIJAŻ

Bazy używam tylko na specjlne okazje i to też nie zawsze.

3. PODKŁAD


UNDER TWENTY, MULTIFUNKCYJNY ANTYBAKTERYJNY KREM BB, 01 LIGHT BEIGE

4. PUDER



BELL, MULTI MINERAL PRESSED POWDER, MAT, 31

Jak widać już denko, męczę go i męczę !


5. BRONZER/RÓŻ/ROZŚWIETLACZ 


SLEEK, FACE FORM, 373 LIGHT

Tak na szybko, żeby nie wyciągać zbyt wiele kosmetyków używam mojej paletki ze Sleek'a.
Zawiera wszystko czego potrzeba, aby nadać mojej cerze życia .


6. KOSMETYK DO BRWI


EVELINE, ART SCENIC, EYEBROW CORRECTOR, BROWN


7. CIENIE DO POWIEK




MY SECRET, MATT EYE SHADOW, 505

Używam jedynie beżowego matowego cienia, aby wyrównać kolor powieki.


8. EYELINER/ KREDKA DO OCZU

Na co dzień nie używam.


9. TUSZ DO RZĘS


WIBO, GROWING LASHER, STIMULATOR MASCARA, BLACK

10. SZMINKA/ BŁYSZCZYK


CARMEX, CHERRY

U mnie jak już coś w ogóle jest na ustach to jest to jakiś balsam najczęściej. Szminek i błyszczyków używam tylko na wyjścia.

11. KONTURÓWKA DO UST

Nie używam.

12. AKCESORIA (pędzle,zalotka)


Brudaski właśnie idą do prania !

Zapraszam wszystkich do tego tagu ! Komentujcie i obserwujcie mojego bloga, żeby nie ominąć żadnego postu.
Pozdrawiam, Domi :))))

12 komentarzy:

  1. Miałam krem Alantan, powodował u mnie wysyp drobniutkich podskórnych grudek, pomimo, ze jest uznany za dermokosmetyk. Fajnie, że Ci służy, bo ja łączyłam z nim duże nadzieje.

    Pozdrawiam i zapraszam, Strudelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku ile masz pędzli :) daj trochę ;)) ja swoje dopiero kompletuje :) ale po świetach chce sobie zamówić cały zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety u mnie krem alantan również się nie sprawdził choć myślałam, że będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tego korektora do brwi Eveline - sprawował się dość fajnie, nie wymaga dużej wprawy, więc dla kobietek początkujących jest okej. Obecnie do brwi używam cieni i dla mnie to opcja dużo lepsza :))

    Zapraszam: http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak jak dla mnie na co dzień jest to szybsze rozwiązanie :)

      Usuń
  5. A ja znów nie używam kremu pod podkład,u mnie się to nie sprawdza, ale jeżeli nie mam potrzeby również się nie maluję,więc nawilżający podkład daje radę i nie krzywdzi cery.
    Fakt kolekcja pędzli cieszy oko :) u mnie była segregacja i zostałam zaledwie z kilkoma,również po nowym roku inwestuję w kolejny zestaw... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten krem BB z Under Twenty i wg mnie jest kiepski. Zbyt bardzo świeci się po nim twarz, lecz po użyciu pudru jest nawet okej :)

    Jeśli chcesz wygrać kupon o wartości 30$ do sklepu internetowego BEZ DODAWANIA BANERU to zapraszam tutaj: http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/12/giveaway-z-echopaulcom.html

    Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział, warto spróbować, może się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę tego kremu bb z under twenty, jest okropny! Polecam Ci go zamienić na ziaje bb jest tańszy i lepszy, ale to tylko moje zdanie:) fajny tag! http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dlaczego? Zrobił Ci jakąś krzywdę ? Mi na razie odpowiada i kolor ma jak dla mnie idealny :)

      Usuń
  8. Anonimowy17:50:00

    Z opisu, makijaż wydaję się być typowym leciutkim dzienniaczkiem:) Fajnie, ja niestety nie mogę obejść się bez kresek na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. krem alantan kocham go :) fajny post

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten podkład, używam go często! ;)

    OdpowiedzUsuń