poniedziałek, 8 grudnia 2014

❄CHRISTMAS TAG❄

CZEŚĆ WSZYSTKIM! :)) 

Przeglądając jak co rano YouTube'a ciężko się nie natknąć na filmiki związane ze świętami czyli słynne vlogmas. Ale nie ma się co dziwić ,święta już za chwilę ! Postanowiłam, że skoro wszyscy już czują tą atmosferę świąteczno- zimową to czemu by nie zrobić blogmas? Pierwszym postem z tej serii będzie CHRISTMAS TAG! Mam nadzieję, że cała seria Wam się spodoba. Miłego czytania!




❄Christmas Tag!❄



1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?

Generalnie u mnie przygotowań do świąt nigdy dużo nie było, nie ma i nie będzie. Z racji takiej, że Wigilię i Pierwszy Dzień Świąt spędzamy u dziadków zostaje nam tylko sprzątanie domu i ubranie choinki co zazwyczaj następuję parę dni przed faktem.


2. Posiadasz kalendarz adwentowy?

Niestety, a może i stety (mniej czekolady lepiej mi zrobi) nie mam w tym roku kalendarza. Powiedzmy, że nie udało mi się na niego zapolować. A teraz gdybym miała go kupić to już chyba za późno.


3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Kevin sam w domu, Kevin sam w NY, Śnięty Mikołaj , Córka Mikołaja i wiele wiele innych .


4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?

Zależy co dla kogo znaczy wesołe wspomnienie. Dla jednych to fajny prezent, a dla innych miło spędzony czas z rodziną. Nie mam jakiś wyjątkowych wspomnień, każde święta są wesołe zazwyczaj. 


5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?


Co roku to samo! Zwykłe spotkanie rodzinne tylko, że z prezentami i może nieco lepszym jedzeniem. Wszystko jest w miarę normalnie, ale klimatycznie. 


6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Prezenty ! A tak serio to najbardziej lubię klimat i atmosferę. Jest tak rodzinnie i zazwyczaj nikt się nie kłóci i wszyscy tacy sztucznie mili..tak. Chyba jednak święta są średnio fajne. 


7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

Nie mam jakiś swoich 'rytuałów'. Tradycja w moim domu niczym zapewne nie różni się od tradycji w większości polskich domów .


8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?












9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Pewnie taką samą jak w tamtym, czyli: 



Ale na pewno będą zdjęcia !


10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?

jabłko z cynamonem, zapach żywej choinki 

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?

Białe, żółte, czerwone też by ładnie wyglądały 


12. Odliczasz dni do świąt?

Jeszcze tylko 16 dni !


13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?

Wszystkie odcienie czerwieni, szarości, czarny ,złoty. Nie mam jednego ulubionego.


14. Ulubiony zimowy napój?

Herbata malinowa !


15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?

Lampki, ozdoby i inne świąteczne rzeczy. Będzie post o dekorowaniu pokoju na święta więc sami zobaczycie !



Do robienia tego tagu taguje (no raczej) wszystkich, czytających i lubiących święta , ale oczywiście nie lubiących też ! Podawajcie linki do swoich tagów w komentarzach ! 
Pozdrawiam, Domi :))))






4 komentarze:

  1. Bardzo przyjemny Tag. Od razu poczułam się świątecznie. Może zrobię i ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu ale nie lubię świat, składanie życzeń jest dla mnie kłopotliwe. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zawsze miałam z tym problem,ale teraz mi jakos przeszło :D

      Usuń