czwartek, 11 grudnia 2014

NOMINACJA LIEBSTER BLOG AWARD 2014 !

HEJKA KOCHANI! :)))

Zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD 2014 przez Evelyn's 50 Shades of Red za co bardzo, bardzo dziękuję i cieszę się, że mój blog zwrócił Twoją uwagę ! :*


ALE O CO CHODZI?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


\\


OTO PYTANIA KTÓRE OTRZYMAŁAM :

1. Twój ulubiony kolor?
2. Szminka czerwona czy różowa?
3. Jaką książkę ostatnio czytałaś?
4. Twoje ulubione perfumy?
5. Usta matowe czy błyszczące?
6. Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
7. Twój ulubiony zespół muzyczny/artysta?
8. Najlepszy film na zimowy wieczór?
9. Herbata czarna, zielona, czy owocowa?
10. Psy czy koty?
11. Góry czy morze?


MOJE ODPOWIEDZI:

1. Nie mam jednego ulubionego koloru. Bardzo lubię szarości , brązy, czerń , biel i fiolet.
2. Różowa zdecydowanie!
3. Jesteś cudem - Regina Brett
4. DKNY- Be Delicious
5. Matowe rządzą !
6. Nieważne gdzie, ważne żeby była cisza, spokój i ciepło.
7. Ostatnio bardzo lubię Beyoncé.
8. Ja tam lubię dramaty, 'Zostań jeśli kochasz' na przykład.
9. Owocowa - MALINOWA SAGA <3
10. Psy
11. Morze 


BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ :


PYTANIA DO DZIEWCZYN, KTÓRE NOMINUJĘ:

1.Ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny, który wszystkim polecasz?
2.Kawa, herbata czy wino?
3.Co Ci sprawia największą przyjemność w blogowaniu?
4. Co najbardziej lubisz robić, gdy nikt Cię nie widzi?
5. O co poprosiłabyś złotą rybkę?
6.Jaka jest Twoja największa wada? 
7. Jaki jest największy kosmetyczny bubel, jaki miałaś okazję testować na sobie?
8. Idealny sposób na zimowy wieczór to...(dokończ).
9.Gdybyś mogła zabrać na bezludną wyspę tylko 3 kosmetyki, to co to by było?
10. Szminka czy błyszczyk?
11. Z czego jesteś najbardziej dumna?


Dziewczyny! Mam nadzieję, że odpowiecie na tą zabawę !
Zapraszam!

9 komentarzy:

  1. Postaram się odpowiedzieć szybko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się przyłączyłaś, dziękuję za ciekawe odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja się cieszę, że mnie nominowałaś ! :)

      Usuń
  3. O dziękuję za nomincję zaraz się za to biorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :)

      Usuń
    2. Moje odpowiedzi ;)
      http://wedlugliska.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebser-blog-award-2014.html

      Usuń
  4. Anonimowy18:06:00

    Gratuluje nominacji
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za nominacje :)

    PS. Przepraszam, że dopiero teraz :/ Niestety czas ostatnio na wiele mi nie pozwala :)

    Pozdrawiam,
    Iwona :)

    OdpowiedzUsuń