poniedziałek, 12 stycznia 2015

ROZDANIE #1

HEJKA WSZYSTKIM ! :)

Pamiętacie? Kiedyś na blogu pisałam, że jak mój blog będzie miał 5 000 wyświetleń to będzie małe rozdanie i właśnie wczoraj był ten dzień! Cieszę się niezmiernie , bo w życiu bym się nie spodziewała, że ten czas tak szybko nadejdzie , tym bardziej, że bloga mam dopiero od miesiąca a tu aż tyle wyświetleń! I z dnia na dzień jest ich coraz więcej,ale nie tylko wyświetleń, bo i obserwujących przybywa! Mam nadzieję, że tak już zostanie, bo bardzo mnie uszczęśliwia fakt, że moja praca jest w taki sposób odbierana ! Na pewno napędza mnie to do dalszych działań i nie mam zamiaru przystopować. Ale przejdźmy do sedna !




Mam dla was dwa zestawy do rozdania, więc zwycięzców będzie dwóch!
Wszystkie kosmetyki są fundowane z własnej kieszeni, więc może dla niektórych szału nie ma , ale mam nadzieję, że większość weźmie udział ! 
Same wybieracie zestaw , który chcecie wygrać !

ZESTAW 1



W skład zestawu 1 wchodzą :

  • FA VITAMIN & POWER , ŻEL POD PRYSZNIC, WITAMINA C + RÓŻOWY GREJPFRUT
  • ZIAJA, OCZYSZCZANIE - LIŚCIE MANUKA, PASTA DO GŁĘBOKIEGO OCZYSZCZANIA PRZECIW ZASKÓRNIKOM 
  • AVON, INVISIBLE LIGHT ,CONCEALER (Rozświetlający korektor w pędzelku), LIGHT
  • AVON, NATURALS, CHERRY BLOSSOM, BODY LOTION (Balsam do ciała 'Kwiat Wiśni')
  • PRÓBKI AVON, ZIAJA

ZESTAW 2   


W skład zestawu 2 wchodzą: 
  • PALMOLIVE ŻEL POD PRYSZNIC - AROMA THERAPY SENSUAL
  • AVON, CARE, 3 IN 1 CLEANSER, TONER AND MOISTURISER, ŻEL Z WYCIĄGIEM Z ALOESU I IMBIRU, OCZYSZCZANIE, TONIZOWANIE, NAWILŻANIE
  • AVON, NATURALS, ORCHID & BLUEBERRY , BODY LOTION (Balsam do ciała 'Orchidea & Jagoda')
  • AVON, COLORTREND, VOLUMISING MASCARA, BOOST IT, BLACK
  • PRÓBKI AVON, ZIAJA




  • Czas trwania rozdania: 12.01.2015 - 31.01.2015 (do godziny 23:59).
  • Aby wziąć udział w rozdaniu musisz być publicznym obserwatorem bloga, wybrać zestaw oraz zgłosić się w komentarzu.
  • Autorką i sponsorką rozdania jestem ja - Dominika Sułkowska, autorka bloga: domi-bloguje.blogspot.com
  • Wyniki ogłoszone zostaną 03.02.2015 .
  • Zwycięzca jest zobowiązany do odpisania i przesłania danych potrzebnych do wysyłki w ciągu trzech kolejnych dni. Jeżeli zwycięzca nie odezwie się w wyznaczonym terminie traci prawo do nagrody; nowe losowanie odbędzie się w przeciągu 3 dni roboczych od daty utracenia wygranej przez pierwszego zwycięzcę.
  • Koszty wysyłki pokrywam ja i nadaję paczkę jedynie na terenie Polski. 
  • Nie ponoszę odpowiedzialności za zniszczenie jakiegokolwiek produktu znajdującego się w przesyłce podczas transportu (nagrody zostaną przeze mnie odpowiednio zabezpieczone, ale nie jestem w stanie monitorować w jakich warunkach paczka będzie przewożona).
  • Rozdanie nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
  •  Osoba biorąca udział w rozdaniu akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 pozycja 833).
  • Przy dużym zainteresowaniu rozdaniem mam prawo do zwiększenia liczby nagród, które pozostaną niespodzianką lub będą opublikowane na blogu.
  • Zastrzegam sobie prawo do zmian w Regulaminie, które publicznie ogłoszę.

WARUNKI OBOWIĄZKOWE:

- bycie publicznym obserwatorem bloga
- wybranie zestawu
- zgłoszenie się w komentarzu

WARUNKI DODATKOWE:

- wklejenie banera (którym jest pierwsze zdjęcie w poście ) na swój blog
- udostępnienie informacji o rozdaniu (postu z rozdaniem)


JAK POWINNO WYGLĄDAĆ ZGŁOSZENIE:

Obserwuję jako:
Gram o zestaw nr:
Email:
Baner: TAK (link)/NIE
Udostępnienie: TAK (link)/ NIE



Zapraszam do komentowania i obserwowania , żeby nie ominąć żadnego postu.
Pozdrawiam, Domi :))))