piątek, 12 grudnia 2014

PAZNOKCIOMANIACZKA #1

CZEŚĆ KOCHANI !

Dzisiaj będzie pierwszy post paznokciowy na moim blogu! Od razu zaznaczam, że na wszystkich zdjęciach widnieją moje naturalne paznokcie, osobiście przeze mnie wyhodowane i pomalowane. Nie są to jakieś cuda na pazurkach, ale może kogoś zainteresuje jakiś kolor. Zapraszam do oglądania i czytania ! :)


Pierwsza propozycja to klasyczna czerwień.


BASE COAT: Eveline, Nail Therapy Professional, 8w1 Total Action, Skoncentrowana odżywka do paznokci
 LAKIER: Essence, Hello Autumn, Termo effect, Beauti-fall Red


***

Kolejna to piękne bordo - mój ulubiony jesienny kolor, ale na zimę też nim nie pogardzę, bo jest cudowny.


BASE COAT: Eveline, Nail Therapy Professional, 8w1 Total Action, Skoncentrowana odżywka do paznokci
LAKIER: AVON, Gel finish, Wine and Dine Me


***

Następnie połączenie czerni i pięknego iskrzącego brązowego złota.


BASE COAT: Eveline, Nail Therapy Professional, 8w1 Total Action, Skoncentrowana odżywka do paznokci
LAKIER: AVON, Nailwear pro +, Mystic
LAKIER: AVON, Nailwear pro +, Licorice


***

I ostatnia propozycja to kolor taupe ze złotymi elementami.


BASE COAT: Eveline, Nail Therapy Professional, 8w1 Total Action, Skoncentrowana odżywka do paznokci
LAKIER: AVON, Nailwear pro +, Untamed
ZŁOTE KWADRACIKI : No name




I to tyle na dziś. Dziękuję za czytanie, oglądanie , przeglądanie !
Zapraszam do obserwowania i zostawiania komentarzy pod postem.
Pozdrawiam, Domi :))))





7 komentarzy:

  1. Śliczne masz te paznokcie :) Ja też takie kwadraciki hodowałam X lat, a dziś je na migdałki przerobiłam :D normalnie się przyzwyczaić nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no czytałam właśnie :D podrzuć zdjęcie w jakimś poście , chętnie zobaczę efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza czerwien jest idealna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień z Essence moim faworytem z tych, które pokazujesz :) Ja się właśnie zabieram za lakieromaniacki TAG, więc wszystko w temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne paznokcie :) kiedy ja takie 'wyhoduję' - chyba nie ma szans;)
    Kiedyś moje paznokcie były silne i mogłam spodziewać się tak spektakularnych efektów jak u Ciebie, obecnie słabo...

    Podobają mi się Twoje pomysły stylizacji paznokci. Obserwuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt odżywka Eveline 8w1 daje efekty zniewalające,ale słyszałam wiele opinii negatywnych na temat tej odżywki i sama miałam problem po dłuższym stosowaniu, dziewczyny,które mają słabszą płytkę, nie mogą stosować produktu zbyt często mój problem polegał na tym,że po pierwszej kuracji owszem paznokcie miałam utwardzone silniejsze i wizualnie ładniejsze, aleee kiedy powtórzyłam kurację odczuwałam bóle palców,paznokci ? nie wiem uczucie porównywalne do wkładania żelowych paznokci pod lampę,które były już z 2-3 razy piłowane po płytce, jest wtedy taki dziwny ból i ja się tak właśnie czułam. Ale nie mogę powiedzieć,że nie wracam do tej odżywki, bo wracam-ale np nie bezpośrednio po paznokciach żelowych... np 1 miesiąc odpoczynku i wtedy stosuje kurację i widzę dobry efekt,ale odżywka jest silna dlatego chyba tak oddziałuje na słabszą płytkę, bo recenzje są głównie pozytywne zdarzają się negatywy właśnie od słabych płytek co się wnioskuje po treści recenzji :D
    Ale się opisaaaaaaaaałam :D
    Ale fakt faktem, kawał świetnych paznokci to Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sama znam takie przypadki:) np. mojego Jarka mamie zaczął odchodzić paznokieć po tej odżywce i nie wyglądało to ciekawie ;/ na szczęście u mnie się super sprawdza :) dzięki :)

      Usuń