niedziela, 7 grudnia 2014

HAUL KOSMETYCZNY

HEJKA KOCHANI! :)))

Dziś zapraszam Was na mały haul kosmetyczny. Są to produkty, które udało mi się kupić w przeciągu ostatnich dwóch tygodni i w najbliższym czasie już nie planuję robić zakupów..no chyba  że w nagłym przypływie emocji i GOTÓWKI przede wszystkim! Nie mam jeszcze opinii na temat większości tych kosmetyków bo ich na dłuższą metę nie używałam. Więcej opisu zawrę na pewno w jakiejś recenzji, ulubieńcach czy denku. Bez zbędnego przedłużania , zaczynam :)



Może na sam początek rzucimy kolorówkę. Po pierwsze podkłady.


  • MAYBELLINE , AFFINITONE PERFECTING+PROTECTING FOUNDATION WITH VITAMIN E (Idealne dopasowanie bez efektu maski)


Jak na moje początki z nim to nawet się polubiliśmy. I nawet kolor nie jest najgorszy..o dziwo!
Cena to ok.20 zł. Ja dopadłam go na promocji w Naturze za ok. 16. Już mogę powiedzieć, że minusem jest opakowanie- strasznie z niego się produkt wylewa. 

  • MAYBELLINE, WHITESTAY UV, PODKŁAD ROZJAŚNIAJĄCY SKÓRĘ



Kupiony z polecenia koleżanki zamówiłam dwa kolory na próbę. Jeden (C03) okazał się delikatnie ciemny więc pewnie poleci do kogoś. Drugi C01 lekko wpada w różowy kolor, ale po przypudrowaniu pudrem (NO PROSTE ŻE SIĘ PUDRUJE PUDREM CO NIE) w żółtym odcieniu, albo zmieszaniu z innym podkładem (Helthy Mix w moim przypadku) jest ok. Cena ok.8 zł na Allegro.

Teraz czas na korektor:


  • EVELINE, ART SCENIC, KOREKTOR 2W1 KRYJĄCO-ROZŚWIETLAJĄCY


Dziś miał swój debiut i powiem, że naprawdę bardzo dobrze kryje cienie pod oczami! Mam nadzieję, że na dłuższą metę nie będzie wysuszał. Mój kolor to 04 LIGHT i jest na prawdę jasny.

Następnie puder:

  • RIMMEL, STAY MATTE, PRESSED POWDER


 
Po pierwszym użyciu mogę powiedzieć tylko, że na prawdę dobrze matuje. Cena to ok 22 zł , ja zapłaciłam 18 w Hebe na promocji. Kolor to 001 TRANSPARENT.


I róż:
  • MANHATTAN, PASTELL PRETTIES  CHEEK&EYE CREAM


Bardzo fajny róż w kremie. Nie jest jakoś mega napigmentowany, ale daje delikatną mgiełkę koloru, która utrzymuje się dość długo. Kolor to 02 CALL ME ROSEMARY (mam nadzieje, ze to nie ta z tego horroru), cena ok. 6 zł na Allegro.


I coś do oczu:


  • MY SECRET, SATIN TOUCH KHOL, KREDKA DO OCZU, NUDE


Bardzo ładny cielisty kolor (nr19) i trwałość też na plus. Cena to jakieś 6 zł.



 Usta:

  • AVON, SZMINKA W KREDCE IRRESISTIBLY SEXY



Fajny kolor na jesień. Ceny niestety nie pamiętam.


  • MANHATTAN, SOFT MAT LIPCREAM, INTENSYWNA POMADKA W KREDCE 



Już moja trzecia w kolekcji i jak do tej pory ten kolor podoba mi się najbardziej! Cena ok 6 zł w drogerii ekobieca.pl 

Przejdźmy teraz do pielęgnacji włosów!

  • RICHARDS & APPLEBY, NATURAL CLASSICS, HENNA WAX ALOE VERA


Jeszcze jej nie używałam , powiem tylko, że ma specyficzny zapach. Niby aloesowy, ale chemiczny delikatnie. Nie każdemu może się podobać. Cena ok 15 zł na ekobieca.pl.


  • PANTENE PRO-V, OCHRONA PRZED WYPADANIEM WŁOSÓW, ODŻYWKA DO WŁOSÓW


Też jeszcze nie używana, zobaczymy jak się sprawdzi. Ma bardzo ładny zapach, z resztą jak wszystkie produkty Pantene. Cena ok 15 zł za 400ml.


  • SCHWARZKOPF, GOT2B VOLUMANIA, VOLUME REFRESHING STYLING POWDER


Produkt na pewno bardzo ładnie pachnie i o tym nie ma co dyskutować. Ale czy dodaje objętości ? Może na chwile. Po jakimś czasie włosy opadają. Może bardziej by się sprawdzał jako suchy szampon ,a nie produkt głównie dodający objętości. Cena dosyć wysoka w stosunku do jakości- ok 20 zł za 200 ml.


Czas na pielęgnację ciała!

  • AVON, SENSES, BODY SCRUB


Niby peeling gruboziarnisty, no ale nie powiedziałabym. Ale zapach ma genialny, serio! 
Cena ok 10 zł w Avon.

  • FARMONA, TUTTI FRUTTI, OPALIZUJĄCY OLEJEK DO KĄPIELI, BRZOSKWINIA I MANGO

 Cena 12zł/500ml



I to już wszystko misiaki! Jeżeli któraś z Was miała coś z tych produktów dajcie znać czy Wam się sprawdziło czy niekoniecznie. Mam nadzieję, że miło się czytało. Pozdrawiam, Domi :))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz