czwartek, 18 grudnia 2014

PAZNOKCIOMANIACZKA #2 :PIERWSZE WRAŻENIE -AVON ,STARDUST, POŁYSKUJĄCY PIASKOWY LAKIER DO PAZNOKCI

HEJKA !!

Zapraszam na PIERWSZE WRAŻENIE lakieru do paznokci AVON, STARDUST, POŁYSKUJĄCY PIASKOWY LAKIER DO PAZNOKCI w kolorach POLISHED PLUM & BLACK SEQUINS. Lakiery dostępne są z tego co wiem w aktualnym katalogu AVON i w następnym również. Cena regularna tych lakierów to 27 zł , ale katalogu 17 jest promocja do 60% i ich cena to 9,99 i za tę cenę właśnie je kupiłam. Skusiłam się na dwa odcienie, bo wszystkie są śliczne i wybór jednego z nich graniczył z cudem! Przy następnej okazji zamówię chyba kolejne kolory. Buteleczki mają 12 ml lakieru.


Przed nałożeniem lakieru moje paznokcie wyglądały tak :


Postanowiłam je obciąć, bo pech tak chciał, że złamałam jednego paznokcia i to nie wyglądało dobrze z jednym krótszym, więc nożyczki i pilniczek w dłoń i ciach.

Nakładałam lakiery bez odżywki, którą stosuję zazwyczaj.



Jako pierwszy na lewą ręką poleciał odcień BLACK SEQUINS czyli czerń ze srebrnymi drobinkami.
Po jednej warstwie wyglądało to mniej więcej tak :

Czyli raczej z jedną warstwą bym nigdzie nie wyszła.
Po nałożeniu drugiej efekt jest o niebo lepszy, a prezentuje się tak :




Na ostatnim zdjęciu drobinki wyglądają na niebieski, a to dlatego że odbijały światło niebieskich lampek.

***

Kolejny kolor to POLISHED PLUM  czyli fiolet ze złotymi, różowymi i niebieskimi drobinkami -bynajmniej tak mi się wydaje. W zależności od światła i kąta patrzenia drobinki są różne.
Pierwsza warstwa prezentuje się tak:


I szczerze powiedziawszy niewiele różni się od dwóch warstw nałożonego lakieru.
Z resztą same zobaczcie :




Moje pierwsze wrażenie jest jak najbardziej pozytywne. Lakiery są bardzo intensywne , wystarczą dwie warstwy. Wykończenie piaskowo-brokatowe, ale sama czerń wygląda na matową. Myślę, że jest to idealne rozwiązanie na nadchodzącego Sylwestra. Nie trzeba spędzać nie wiadomo ile czasu ,aby uzyskać ciekawy imprezowy efekt. Jedynie zmywanie może być lekko uciążliwe z racji bytu brokatu, ale i na to są sposoby !

A Wy co myślicie o tych lakierach? Może któraś z Was już je testowała? Jeżeli tak to piszcie swoje przemyślenia na ich temat. Znacie jakieś inne ciekawe piaskowe lakiery? Może macie wśród nich swoich ulubieńców? Koniecznie dajcie znać :)
Zapraszam do obserwowania mojego bloga, aby nie ominąć żadnego nowego postu.
Trzymajcie się ! Pozdrawiam, Domi :)))

7 komentarzy:

  1. Prześliczne kolory! <3 Pierwszy bardzo mi się podoba!

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te lakiery, ale ciekawe jak będzie przy zmywaniu? Bo ja osobiście mam zazwyczaj trudności z szybkim usunięciem z paznokcia lakierów z drobinkami. Mega podoba mi się ten odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wiele lakierów z Avonu, ale tych jeszcze nie posiadam w swojej kolekcji. Przy następnym zamówieniu muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy kolorek świetny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten czarny brokatowy z Avon. ;)
    Świetny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Szczegóły tu: http://thedoshka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń