czwartek, 15 stycznia 2015

MAKE UP #3









  
HEJKA PIĘKNE 

Wczoraj mnie naszło znowu na wymachy pędzlami. Tym razem trafiło na połączenie fioletu, brązu i szampana...jakkolwiek to brzmi, cienia w kolorze szampańskim ! I w sumie chyba nawet nie źle mi to wyszło. Podkreślam, że ja się dopiero uczę, a ta wiedzą , którą nabyłam do tej pory to tylko i wyłącznie YouTube i cowieczorne posiedzenia przed lustrem.
Ocena oczywiście należy do Was .


KOSMETYKI UŻYTE DO MAKIJAŻU :

TWARZ
  • PODKŁAD : Rimmel, Stay Matte, Foundation (Podkład matujący do twarzy)
  • KOREKTOR : Eveline, Art Scenic, Korektor w płynie 2 w 1 kryjąco - rozświetlający
  • PUDER: Maybelline, Affinitone, Perfecting & Protecting Pressed Powder (Puder prasowany) 03 lihgt sand beige + Clinique, Blended Face Powder & Brush (Puder sypki) 11 crystal transparency
  • RÓŻ :  Manhattan, Pastell Pretties Cheek&Eye Cream 02 call me rosemary
  • BRONZER : W7 Trends, Honolulu Bronzer
  • ROZŚWIETLACZ : Sleek Make Up, Face form Palette, light






OCZY
  • BAZA: Avon, Eye Shadow Primer
  • CIENIE: Avon, True Colour Eyeshadow Quad, mocha latte                                                                                        My Secret Matt Eye Shadow, 505
                   Pierre René 23 smog, 84 me me
  • KREDKI : Avon, SuperShock Gel Eyeliner Pencil, black
  • TUSZ: Maybelline, Colossal Volum` Cat Eyes Mascara (Tusz pogrubiający do rzęs)
  • BRWI : Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1, brown


USTA
  • POMADKA: Lancôme, Color Design, Natural Beauty, Cream

*  *  *

Chętnie poczytam Wasze uwagi na temat tego makijażu, może powinnam coś zmienić, nad czymś popracować? Co myślicie na ten temat ? Biorę na klatę wszelką krytykę, bo wiem , że są osoby, które znają się na tym o wiele bardziej. Zapraszam do czytania innych postów oraz obserwowania, aby nie przegapić żadnego z nowych.

 Domi xxx 

16 komentarzy:

  1. ślicznie ;) na prawdę fajny makijaż
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się makijaż oka, świetne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ♥ bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie, aczkolwiek myślę - z własnego doświadczenia i wiedzy, że kontrasty miedzy kolorami jest zbyt słaby, brąz zmieszał się z fioletem a szampański jest bardzo delikatny. Jestem ciekawa jak będzie Ci szło dalej ;-)

    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie makijaż wyszedł Ci genialnie :) Ale dołożyłabym trochę więcej szampańskiego lub białego cienia w wewnętrznym kąciku oka :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały makijaż *.*
    pięknei to wygląda <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fiolet to nie do końca mój kolor, ale razem wygląda to przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz śliczne duże oczęta! <3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wpis oraz blog ;)
    Ja dopiero co zaczynam, wiec zapraszam do siebie: http://oldzaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12:08:00

    Cudowny makijaż!

    Całkiem przypadkowo do Ciebie trafiłam i aż się zaczytałam - świetny blog! Z pewnością masz już konto na znanym portalu dla blogerek i kobiet kochających kosmetyki, modę i urodę - Dresscloud.pl Jeśli tak - podaj proszę nick, będę wpadać :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Makijaż jak najbardziej na TAK :)

    pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten makeup. :)

    OdpowiedzUsuń