niedziela, 1 lutego 2015

HAUL KOSMETYCZNY ◄

HEJKA MISIE

Ostatnio choroba i "50 twarzy Greya" nie pozwalały mi na dodanie jakiegokolwiek postu. Tydzień leżenia w łózku, 3 dni czytania tej cholernej trylogii zniszczyło mnie totalnie, więc dla rozluźnienia atmosfery czas na małe zakupy. 





*


  • Bielenda, Professional Formula, Enzymatyczny peeling dotleniający , cena: ok. 4 zł, dwie aplikacje
  • Ziaja, Maska regenerująca z glinką brązową , cena: 1,40

*

  • AVON, Odżywcza maska do dłoni i stóp z parafiną, cena: ok 10 zł

*
  • BeBeauty, Face Expertiv,  Normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy
  • BeBeauty, Face Expertiv, Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu


*
  • Vivalis, Batiste, Dry Shampoo (Suchy szampon), cherry 
Akurat udało mi się trafić na promocję w Hebe i kosztował mnie tylko 12 zł :)


*
  • Eveline, Slim Extreme 3D Spa!, Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające antycellulit



*


  • AVON, Colortrend, Volumising Mascara, BOOST IT, Black 


*


  • Bourjois, 123 Perfect CC Cream (Krem CC do twarzy), 31 ivory

*

  • Ziaja, Bio - żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki szałwiowy

*
  • Maść ochronna z witaminą A, cena; ok 3 zł w aptece

I tyle moich zdobyczy. Na pewno dam znać jak się spisują po jakimś czasie. A co u Was styczeń przyniósł ciekawego, jakieś nowe łupy?  Dajcie znać co trafiło w Wasze łapki !
Jak ten miesiąc szybko zleciał, prawda?
Wracając do "50 twarzy Greya " , czy tylko mi ta książka zawróciła w głowie? Pierwszy raz coś tak mną poruszyło, że odkąd skończyłam ją czytać nie mogę się pozbierać. To były 3 najlepiej spędzone dni od dawna.
Czytałyście? Jaka jest Wasza opinia ? Dajcie znać w komentarzach !
Zapraszam do czytania innych postów oraz obserwowania, aby nie przegapić żadnego z nowych.
  
ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTAGRAMA 
http://instagram.com/czotadomi_


 Domi xxx