niedziela, 1 lutego 2015

HAUL KOSMETYCZNY ◄

HEJKA MISIE

Ostatnio choroba i "50 twarzy Greya" nie pozwalały mi na dodanie jakiegokolwiek postu. Tydzień leżenia w łózku, 3 dni czytania tej cholernej trylogii zniszczyło mnie totalnie, więc dla rozluźnienia atmosfery czas na małe zakupy. 





*


  • Bielenda, Professional Formula, Enzymatyczny peeling dotleniający , cena: ok. 4 zł, dwie aplikacje
  • Ziaja, Maska regenerująca z glinką brązową , cena: 1,40

*

  • AVON, Odżywcza maska do dłoni i stóp z parafiną, cena: ok 10 zł

*
  • BeBeauty, Face Expertiv,  Normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy
  • BeBeauty, Face Expertiv, Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu


*
  • Vivalis, Batiste, Dry Shampoo (Suchy szampon), cherry 
Akurat udało mi się trafić na promocję w Hebe i kosztował mnie tylko 12 zł :)


*
  • Eveline, Slim Extreme 3D Spa!, Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające antycellulit



*


  • AVON, Colortrend, Volumising Mascara, BOOST IT, Black 


*


  • Bourjois, 123 Perfect CC Cream (Krem CC do twarzy), 31 ivory

*

  • Ziaja, Bio - żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki szałwiowy

*
  • Maść ochronna z witaminą A, cena; ok 3 zł w aptece

I tyle moich zdobyczy. Na pewno dam znać jak się spisują po jakimś czasie. A co u Was styczeń przyniósł ciekawego, jakieś nowe łupy?  Dajcie znać co trafiło w Wasze łapki !
Jak ten miesiąc szybko zleciał, prawda?
Wracając do "50 twarzy Greya " , czy tylko mi ta książka zawróciła w głowie? Pierwszy raz coś tak mną poruszyło, że odkąd skończyłam ją czytać nie mogę się pozbierać. To były 3 najlepiej spędzone dni od dawna.
Czytałyście? Jaka jest Wasza opinia ? Dajcie znać w komentarzach !
Zapraszam do czytania innych postów oraz obserwowania, aby nie przegapić żadnego z nowych.
  
ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTAGRAMA 
http://instagram.com/czotadomi_


 Domi xxx 

20 komentarzy:

  1. Swego czasu kupowałam te żele z biedronki, dobrze je wspominam :) Płyn micelarny także kupuję do dziś lubię :D
    50 twarzy mam zamiar przeczytać ale może na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oddaj mi wszystko :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się ta maść z wit A :) Mam te serum balsam z Eveline, na lato będzie idealnie bo teraz za bardzo mnie chłodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zakupy, chętnie dowiem się jak się spisały :) czas leci i to nie ubłagalnie szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, czekam na recenzje :))
    A Grey'a czytałam... fajny, aczkolwiek nie porwał mnie doszczętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wybrać się do Hebe po suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy! Maseczka z Bielendy jest bardzo fajna :) bardzo lubię całą ich serię - mają dobre składy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten krem CC Bourjois używam i jestem naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i super post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię to serum Eveline, fajnie działa tylko szkoda że ładniej nie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzje Kremu CC do twarzy z Bourjois. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy dobra rzecz ;) Bardzo fajne kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy całkiem fajne, aczkolwiek dość minimalistyczne - kiedy ja się tak zacznę ograniczać? :D
    Mi jeszcze 3 część Greya została do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe kosmetyki, miałam chyba tylko Batiste ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam Greya... jestem poruszona do tego stopnia że nie mam ochoty do niej już wracać ,a tym bardziej oglądać filmu...
    ja nie polecam żeli do mycia twarzy z biedry, mnie po nich wyskoczyły pryszcze ;/
    z ziaji mam też taki krem pod oczy ale z bławatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. maski z Ziaji są genialne ;) ten balsam z Eveline jest słaby ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę nawet kilka swoich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka już nie mogę się doczekać kiedy napiszesz coś więcej o kremie CC jestem nim zaciekawiona . Micela z biedry uwielbiam , oczyszcza i tonizuje moją twarz jak żaden inny.Greya czytałam w zeszłym roku i przepadłam. Razem z dziewczynami w pracy na zmianę pożyczałyśmy sobie kolejne części i dzieliłyśmy się wrażeniami. Teraz czekamy na film choćna pewno nie będzie tak dobry jak książka .:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja przeczytałam połowę pierwszej części Greya i poczułam się jakaś taka przytłoczona przez tę książkę, że dałam sobie z nią spokój. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń