poniedziałek, 19 stycznia 2015

TAG : PERFEKCYJNA PANI DOMU ✿

CZEŚĆ WSZYSTKIM !
Dzisiaj troszkę luźniejszy post niż ostatnio bywały ! Zapraszam Was do TAGU: PERFEKCYJNA PANI DOMU. Zostałam otagowana przez moją Patrycje (KLIKAMY) już jakiś czas temu, ale teraz dopiero mnie naszło na wystukanie czegoś z sensem na klawiature. Czy Wy też macie ostatnio bardzo dużo zajęć, a przeraźliwie mało czasu ? Zaplanowałam sobie pracowity rok, no ale aktualnym tempem jestem trochę przerażona ! Ok, zabierajcie herbatę, kawę czy co wolicie i zapraszam do czytania ! 








1)Dwa obowiązki domowe, które lubisz robić w domu.

Zacznę od tego , że ja ogólnie lubię sprzątać i większość czynności nie jest mi straszne. Bardzo lubię myć okna , prasować i dorzucę jeszcze trzeci obowiązek, czyli sprzątanie łazienki. Wszystkie te czynności mnie uspokajają. 


2)Dwa obowiązki domowe, których nie lubisz robić w domu.

Taj jak już mówiłam wyżej , większość rzeczy lubię robić ale jest taka jedna czynność , która jest bardzo nie przyjemna do mnie i jest to trzepanie i czyszczenie dywaników. Nie wiem dlaczego tak mam, ale od tej czynności trzymam się z daleka .


3)Czy lubisz gotować? Jeśli tak to jaka jest Twoja popisowa potrawa?

Lubię, aczkolwiek nie koniecznie jestem wybitną kucharką ! Na pewno z głodu bym nie umarła. Myślę, że mogę się popisać domową pizzą oraz spaghetti.


4)Podziel się dwoma trikami a'la Perfekcyjna Pani Domu

  • Aby usunąć nieprzyjemny zapach z lodówki połóż na talerzyku połówkę cytryny, która pochłonie brzydkie zapachy. 
  • Aby pozbyć się z ubrań plam po kosmetykach kolorowych (podkład, szminka)użyj roztworu wody z szamponem do włosów. Natrzyj roztworem brudne miejsca, pozostaw na 15 minut i potem upierz jak zwykle.

5)Wymień dwóch ulubieńców domu

Pralka i zmywarka


6)Mieszkanie czy dom?

Dom


7)Kto prowadzi budżet domowy?

Mieszkam jeszcze z rodzicami, więc oni.


8)Pedantka czy bałaganiarz?

Widzę siebie gdzieś pomiędzy tymi dwoma. Jak mi się nie chce sprzątać to bałagan totalny, ale jak już się za to wezmę to wszystko musi lśnić .


9)Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?

Nie ważne gdzie, ważne z kim :)
Ale jeśli już mogłabym wybierać, to podobają mi się niskie domki z poddaszem i dużym ogrodem.

10)Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykujesz do dziś?

Jeszcze nie wyniesione, ale na pewno zostanie cosobotnie sprzątanie domu,.



Perfekcyjną panią domu to ja raczej nie jestem, a jak to u Was wygląda ? Macie jakieś triki na szybkie i skuteczne sprzątanie ? Koniecznie dajcie znać w komentarzu jak to u Was wygląda. 
I to wszystko ode mnie. Do zrobienia tagu zachęcam wszystkich, którzy mają na to ochotę.
Zapraszam do czytania innych postów oraz obserwowania, aby nie przegapić żadnego z nowych.
  
ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTAGRAMA 
http://instagram.com/czotadomi_


 Domi xxx 

5 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za myciem okien , luster itp.. Słyszałam o tych trikach , które napisałaś :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, w porównaniu do mnie to jesteś mega perfekcyjna :) Ale u nas w domu na szczęscie TŻ się w większości zajmuje takimi obowiązkami. Ja nie mam do tego głowy i trzeba mi przypominać, że czas sprzątać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie należe do perfekcyjnych pani domu... Jak dla mnie ty tak :) Nie słyszałam o takich trikach...

    http://beauty-and-life21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Domi, spodobał mi się Twój blog:) Będę wpadać częściej.
    Ja w swoim domu nie umiem zachować porządku mimo, że bardzo chciałabym

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, miło się czyta Twojego bloga. Będę zaglądać :)
    Pozdrawiam,
    Kari z www.artyouready.com <3

    OdpowiedzUsuń