czwartek, 1 stycznia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD - KOLEJNE NOMINACJE

HEJKA MISIE :)))

Zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD przez kolejne dwie osoby :

  • http://thedoshka.blogspot.com/
  • http://siedem-blog.blogspot.com/ 
Dzięki dziewczyny !


ALE O CO CHODZI?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




Nominowałam już swoją 11 , więc tym razem odpowiem tylko na pytania od dziewczyn :)

Pytania od http://thedoshka.blogspot.com/ i moje odpowiedzi na nie:

1.Zgadzasz się ze stwierdzeniem 'Czas leczy rany'?
To chyba zależy od osoby i sytuacji :)

2.Czy w miłości lepiej słuchać głosu rozsądku czy też oddać się namiętności?
Najlepiej trzymać się pomiędzy jednym , a drugim :)

3.Są jakieś czynności które robisz tylko będąc sam/sama w domu?
Nie :)

4.Czy lubisz, gdy osoba płci przeciwnej ma poczucie humoru? :3
Raczej tak :)

5.Jesteś szczęśliwą osobą?
Bardzo :)

6.Lubisz słodycze?
Lubię, ale w małej ilości.

7.Co sądzisz o feminizmie?
Równouprawnienie musi być ! :)

8.Jakie jest pierwsze wspomnienie, które przychodzi Ci do głowy na myśl o wakacjach?
Słońce, góry :)

9.Co myślisz o ludziach, którzy mają dready?
Ludzie jak ludzie, nie są gorsi od innych. U kogoś mi się podoba, ale sama bym nie zrobiła dredów.

10.Na co zwracasz uwagę u osoby, którą dopiero poznałeś/aś?
Na pierwszy rzut oka norma, że wygląd no i głos. ;)

11.Czy warto mieć marzenia?
Jasne! Warto je mieć, a jeszcze lepiej je spełniać !

Teraz pytania od http://siedem-blog.blogspot.com/ i moje odpowiedzi :

1. Co was nakłoniło do założenia bloga?
Trochę mój chłopak, chęć dzielenia się swoimi przemyśleniami z innymi :)

2. Macie jakiś autorytet blogowy?
Plapart ,choć to inny rodzaj bloga.

3. Największe marzenie związanie z blogosferą?
Kurcze, nie mam długo bloga więc jeszcze nie zdążyłam sobie wymarzyć. Na pewno chciałabym , żeby mój blog miał jakiś odbiór. Więcej czytelników, obserwatorów ;)

4. Ulubiony sklep z ciuchami?
ny, h&m 

5. Czego nigdy byście nie założyły na siebie na sylwestrową imprezę?
Nie wiem, zależy od tematyki imprezy.

6. Ulubiony i znienawidzony kosmetyk? Uzasadnij.
Nie mam jednego ulubionego kosmetyku. Większość z mojej kolekcji jest absolutnie trafiona, ale potrafię wybrać. Znienawidzonego też nie mam, bo te które kupuję  są raczej sprawdzone. 

7. Co sądzicie o zabobonach?
Nie praktykuję.

8. Lubicie świeczki zapachowe?
Bardzo :) Już mam zapas na najbliższy czas.

9. Od jakiego czasu jesteście w blogosferze?
Bloga prowadzę od ponad 4 lat, ale to typowy photoblog z życia. Tutaj jestem od ok. miesiąca i mi tu dobrze :))

10. Najlepsze wspomnienie związane z rokiem 2014?
Duużo tego ! Wakacje, moje urodziny, sylwester i wiele wiele innych.

11. Jak oceniacie mojego bloga w skali 1-10? Czemu?
5, nie mój przedział wiekowy :)

I to tyle :))

Z racji, że już coś tu piszę chciałabym Wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia na ten Nowy Rok - dużo uśmiechu, siły i wytrwałości w dążeniu do celu, sukcesów w pracy, tylko słonecznych dni, przyjaźni, miłości  i aby ten rok Was uskrzydlił i dał dużo dużo świeżej energii .
Pozdrawiam Domi :)))

4 komentarze:

  1. Bardzo krótkie odpowiedzi :) fanie, sprawnie się czytało.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze ale Ty masz tych nominacji :D ja nie lubię się w to bawić i odpowiadam tylko w ostateczności :D

    OdpowiedzUsuń