środa, 7 stycznia 2015

ULUBIEŃCY GRUDNIA ! ❄

HEJKA WSZYSTKIM ! :*

Już mamy siódmy stycznia , a u mnie jeszcze nie było ulubieńców grudnia ! Będą to mieszani ulubieńcy, dlatego, że inaczej post byłby tylko baardzo krótką notką. Grudzień nie zaskoczył mnie niczym jakoś wybitnie , ale i w tym miesiącu mam swoje perełki .



  • KOSMETYKI



  Avon, SuperShock Gel Eyeliner Pencil
Genialna kredka ! Miękka, głęboko czarna i mega długo się utrzymuje ! Jak dla mnie rewelacja, najlepsza kredka jaką kiedykolwiek używałam. 

♥ Manhattan Soft Mat Lipcream
Zakochałam się w tych pomadkach, a ten kolor podbił moje serce. Mój idealny kolor nude.  

♥ Rimmel, Extra Super Lash Mascara WOW
Po pierwsze jest bardzo wodnisty na początku. Czekałam 2 miesiące aż zgęstnieje , ale się opłacało! Cudownie podkręca i wydłuża rzęsy. Myślę, że pojawi się jego test. 

  • PĘDZLE


♥ Pędzel do podkładu Expert Face Brush, Real Techniques
Musiałam się trochę do niego przekonać, ale już mam opracowaną technikę i super się z nim pracuje. Mistrz blendowania podkładu jak dla mnie. 

  • JEDZENIE



♥ Werther's Original 
Najlepsze cukieraski na świecie! 

  • PICIE

Grudzień był zdecydowanie miesiącem picia herbat !
 ♥Saga , Owocowa Malina
♥ TEEKANNE - Multiwitamin, Heiße Liebe, Beerenzauber
Nie mam pojęcia czy akurat te smaki są dostępne w Polsce, bo je mam z Austrii.



  •  ŚWIECZKI


♥ IKEA


  • KALENDARZ



Kupiony jeszcze w grudniu, więc mimo, że ważny od stycznia to zaliczam do grudniowych !


  • MUZYKA



Jak dla mnie obie wymiatają i koniec.

  • FILM


If I Stay

Jak ktoś ma ochotę popłakać to polecam ! 
* * *


I to wszyscy moi ulubieńcy zeszłego miesiąca. A jacy są Wasi ulubieńcy ? Piszcie w komentarzach może wynajdę coś fajnego ! Zapraszam do komentowania i obserwowania , żeby nie ominąć żadnego postu.

Pozdrawiam, Domi :)))) 

10 komentarzy:

  1. pomadki manhattan są naprawdę wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzę u Ciebie to chyba nie tylko pomadki :):)

      Usuń
  2. no i się popłakałam przez tą zapowiedź filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cukierki pychotka ;) http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem tego kalendarza ;)
    sama kupiłam z myszką miki ale z kubusiem nigdzie nie widziałam wewnątrz :)
    http://natalia-testuje.blogspot.com/
    dodałam blog do obserwowanych, możesz dodać moj do obs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jego wnętrze na pewno się jeszcze u mnie przewinie także zapraszam do obserwowania :)

      Usuń
  5. Ten kalendarz z Kubusiem jest taki uroczy :)

    Pozdrawiam, Aga z http://ciekawekosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń