piątek, 13 lutego 2015

ESSIE, PEACH DAIQUIRI

HEJKA KOCHANI 
Dzisiaj trochę lata w zimie ! Pokażę Wam jak na moich paznokciach wygląda lakier Essie w kolorze Peach Daiquiri, który kojarzy mi się z latem, plażą i kolorowymi drinkami.











 Pierwsza warstwa.
Zdjęcie robione bez lampy , nawet nie źle się prezentuje, ale...
 ... pod światło i z lampą wygląda to ''trochę'' gorzej. Jak widać jedna warstwa to za mało więc maluję kolejną !




 I tak kolor prezentuje się z dwoma warstwami . Zdjęcia są robione z lampą.
Jak dla mnie kolor jest boski szczególnie na wiosnę, lato.
Co do konsystencji lakieru, jest bardzo gęsty , ale łatwy do nałożenia. Szybko wysycha, a już po wyschnięciu pozostawia ładne żelowe wykończenie.

Pędzelek jest dość szeroki więc lakier nakłada się bardzo szybko.

***




 Macie jakieś swoje ulubione kolorki od Essie ? Chętnie wypróbuję inne,bo tym jestem zachwycona . Dajcie znać jakie są Wasze opinie na temat tych lakierów. Zapraszam do czytania innych postów oraz obserwowania, aby nie przegapić żadnego z nowych.
  
ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTAGRAMA 
http://instagram.com/czotadomi_

12 komentarzy:

  1. Ale Ty masz piękne pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem ładny kolor, ale paznokcie jak dla mnie mocno za długie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek. Osobiście żadnych lakierów Essie nie miałam nigdy i wcale mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów Essie, niektóre są lepsze, niektóre gorsze, ale moim ulubieńcem jest głęboka czerwień Forever Yummy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor :)

    http://herecomesmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne paznokcie ! Tylko pozazdrościć ;/ Świetna prezentacja lakieru :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor piękny, mam podobne hybrydy od Tifton Elegacne - 17 i 18 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ten kolor wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już nie miałam takiej długości paznokci, przy dziecku obcięłam całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń