środa, 17 grudnia 2014

AVON HAUL

HEJECZKA WSZYSTKIM ! :))

Dziś rano zapukał do mnie kurier z zamówieniem z AVON więc postanowiłam, że nie będę odwlekać tego postu i od razu pokażę Wam moje dzisiejsze zdobycze. Nie wiem jak Wam, ale mi większość kosmetyków tej firmy,które zamawiam przypada do gustu. Nawet lakiery, które z tego co zauważyłam u niektórych się kompletnie nie spisują tak u mnie trzymają się spokojnie do 4-5 dni.
Jeżeli chcecie zobaczyć co tym razem zamówiłam to zapraszam do dalszego oglądania i czytania !




Zacznijmy od pielęgnacji !


AVON, PŁYN DO KĄPIELI , VIOLET
Nie jest to pierwszy mój płyn z AVON i na pewno nie ostatni. Matko, jak one pachną!
Mam jeszcze zapach malina i orchidea i oba są przecudowne!

***


AVON,SENSES, MOOD THERAPY, REVITALISING SHOWER GEL, ACAI BERRY EXTRACT
I tutaj też jak w poprzednim produkcie - ten zapach ! 

***


AVON, SKIN SO SOFT ,FIRMING&RESTORING, DWUFAZOWY OLEJEK UJĘDRNIAJĄCO-NAPRAWCZY DO CIAŁA "SATYNOWA MIĘKKOŚĆ"
I z tej serii miałam tylko złocisty olejek z drobinkami i lubiłam go mimo to, że chyba w składzie wcale nie ma olejku. Szybko się wchłaniał i ładnie się mienił w słońcu. Może z tym też się polubię.

***


AVON ,NATURALS HAIR CARE,SZAMPON, GRANAT I OLEJEK Z KAMELII
Jak mam być szczera to ten szampon zamówiłam tylko i wyłącznie do prania pędzli, więc cudów nie wymagam.

***

AVON, CARE, 3 IN 1 CLEANSER, TONER AND MOISTURISER, ŻEL Z WYCIĄGIEM Z ALOESU I IMBIRU
Był w zestawię , ja go nie potrzebuję więc będzie czekał na kogoś innego.

I teraz czas na kolorówkę.


AVON, EXTRA LASTING LIPSTICK, ETERNAL FLAME
Od dziś moja ulubiona czerwień!

***


AVON, ULTRA GLIMMERSTICK , LIP LINER, TRUE RED
Dokupiłam tylko i wyłącznie dlatego, że nie mam czerwonej konturówki, a zamówiłam czerwoną szminkę, zobaczymy jak się spiszą w duecie.

***


AVON, SUPER SHOCK, GEL EYELINER PENCIL, BLACK
Tyle było szumu o tej kredce, a ja jej nigdy nie mogłam odnaleźć w katalogu. Teraz wreszcie nadeszła na nią pora! Faktycznie jest bardzo miękka i bardzo czarna.

***

AVON, MAGIX, MULTI-BENEFIT ILLUMINATOR, ROZŚWIETLAJĄCY KOREKTOR POD OCZY , LIGHT
Już moje drugie opakowanie, bardzo go lubię.

***


AVON, STARDUST, POŁYSKUJĄCY PIASKOWY LAKIER DO PAZNOKCI, POLISHED PLUM & BLACK SEQUINS
Na pewno pojawi się post z pierwszym wrażeniem tych lakierów. Już nie mogę się doczekać kiedy je przetestuję, bo zapowiadają się ciekawie.

***

AVON, DIAMENTOWE KRYSZTAŁKI NA PAZNOKCIE


I to na tyle moich zakupów. Mam nadzieję, że lubicie haule, bo ja bardzo ! Dajcie znać czy mieliście któryś z tych produktów, czy wam się sprawdził. A może macie swoich ulubieńców w AVON których możecie mi jeszcze polecić ? Piszcie w komentarzach! 

Zapraszam do obserwowania mojego bloga, aby nie ominąć żadnego nowego postu.
I dziękuję za wczorajsze ponad 900 wyświetleń , to był jakiś szok dla mnie. Łącznie już mam ponad 3000, więc na 5000 wyświetleń zapowiadam ROZDANIE ! Mam nadzieję, że to będzie już nie długo. Trzymajcie się ciepło!

Pozdrawiam, Domi :))) 

11 komentarzy:

  1. płyny do kąpieli i żele z tych serii miałam i lubię.
    Kredkę miałam i spisała się fajnie,choć ja zbyt często czarnej nie używam,ale jak najbardziej na plus.
    Kolor szminki super, ciężko znaleźć fajny odcień czerwieni,który nie wpada w odcień wina czy bordo.. soczysta czerwień jest mega ;)
    Ogólnie kosmetyki z avonu są fajne,dlatego cała paczka,którą zamówiłaś zapowiada się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kryształki też mam :)) właśnie na święta jakieś mani z nimi zaproponuję :)) a lakierów piaskowych jestem bardzo ciekawa bo ogolnie to lubię Avonowskie i lakiery i ogólnie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery prezentują się świetnie, ogólnie do AVON nic nie mam, ale nigdy nie kupię kredki z tej firmy, zrobiła się straszna, zamiast malować kreski, zostawia tylko 'grudki', kolor szminki - cudowny! :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie właśnie jutro ma przyjść ten lakier i kilka jeszcze rzeczy z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką tej firmy więc ich kosmetyki w ogóle mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. W Avonie można znaleźć perełki. Część kosmetyków jest kiepskiej jakości, ale niektóre są super! Na przykład szminki Ultra Colour :) Mam Eternal Flame z serii Extra Lasting i ją uwielbiam, zwłaszcza za kolor, podobnie jak kredkę Supershock :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie przepadam za kosmetykami tej marki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety chociaż kolory kolorówki bardzo mi się podobają w życiu bym ich nie kupiła, jednak uważam tą firmę za kiepskiej jakości i jakoś nie mogę się do niej przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten żel pod prysznic lecz zielony. Był świetny i cudownie pachniał!

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten płyn do kąpieli ( jego zapach mmm ) :) Moimi ulubieńcami z Avonu są kredki do oczu Glimmersticks Diamonds Eye Liner :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki z Avon, przynajmniej 2 razy na miesiąc coś kupuję. ;)

    OdpowiedzUsuń