czwartek, 4 grudnia 2014

pierwszy post.

HEJKA KOCHANI !

Startuję z moim nowym blogiem, już nie pierwszym , ale miejmy nadzieję, że ostatnim !
Z racji tego, że to mój pierwszy wpis postanowiłam powiedzieć trochę o sobie więc blogowanie zaczynamy tagiem 'O MNIE' . Zaopatrzcie się w ciepłą herbatkę i do dzieła!

TAG: O MNIE 




1. Jak masz na imię?
    Mam na imię Dominika.
2. Kiedy masz urodziny?
    15.12 już nie długo w sumie. 
3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
    Nie studiuję aczkolwiek przymierzam się, jeszcze nie będę mówiła co żeby nie zapeszać :)))
    ale się uczę w szkole policealnej na kierunku technik usług kosmetycznych.
4. Czy masz chłopaka?
    Tak, mam.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
    Nie mam jednego ulubionego gatunku. Lubię to co mi akurat wpadnie w ucho z wyjątkiem disco           polo , bo tego nie znoszę słuchać ;)
6. Czy pracujesz?
    Nie.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
    Szczerości, zrozumienia, tolerancji i na pewno akceptacji.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
    Do mojego chłopaka albo przyjaciółki.
9. Ulubione jedzenie?
    Ryż, brokuły, kurczak - moje ulubione jedzonko :))
10. Ulubiona część garderoby?
      Bardzo lubię bluzy, wielkie najlepiej męskie bluzy. Szczególnie na zimę fajne.
11. Czy masz zwierzątka?
      Tak, mam suczkę.
12. Ulubione miejsce?
      Nie wiem, bardzo lubię siedzieć po prostu w swoim pokoju.
13. Czy masz drugie imię?
      Tak, Katarzyna
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
      W liceum fajny był niemiecki, teraz lubię kosmetykę :>
15. Ulubiony napój?
      PEPSI
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
      Beyonce - 7/11
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
      Nie wybiegam aż tak bardzo w przyszłość. Nie mam zaplanowanych imion dla dzieci.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
      Jeżeli chodzi o regularne uprawianie sportów to nie, ale latem lubię jeździć na rolkach i pływać.           Zimą średnio mi się chce.
19. Ulubiona książka?
      Aktualnie i ciągle Deb Caletti - Złotko, Skarb, Słoneczko

Wyniki wyszukiwaniaHoney, Baby, Sweetheart by Deb Caletti

Wyniki wyszukiwaniaHoney, Baby, Sweetheart by Deb Caletti

20. Ulubiony kolor?
      Biały,Czarny,Szary
21. Ulubione zwierzątko?
      Moja Koka :))
22. Ulubione perfumy?
      CK- ONE
23. Ulubione święto?
      Nie lubię świąt.
24. Czy skończyłaś liceum?
      Tak.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
      Tak, ale szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia ile razy to już było.
26. Czy mówisz w innych językach?
      Dogadam się po angielsku, po niemiecku też trochę.
27. Czy masz rodzeństwo?
      Tak, mam dwóch młodszych braci.
28. Ulubiony sklep?
      New Yorker, Bershka
29. Ulubiona restauracja?
      McDonalds - jeżeli można to nazwać w ogóle restauracją
30. Czy lubisz szkołę?
      Tak.
31. Ulubiony youtuber?
      Nie potrafię wybrać jednego :)))
32. Ulubiony film?
      Też nie mam jednego.
33. Ulubiony program w telewizji?
      Top Model, Sablewskiej sposób na modę, Ostre cięcie
34. PC czy Mac?
      Z Mac nie miałam nigdy do czynienia wiec PC .
35. Jaki masz telefon?
      Sony Xperia Miro
36. Ile masz wzrostu?
      Ok. 168

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz